12 december 2011

Hemma i Halmstad igen. Första jag gjorde när jag kom hem var att äta upp alla missade dagar i mina chokladkalendrar jag har här. ;) Måste komma ihåg att ta med dem till mamma och pappa. Kom precis på att det är julafton nästa vecka. :O:O:O:O Jag jobbar hela nästa vecka på mammas jobb. Måndag till fredag. Därför hämtar mamma och pappa mig på söndag. Känner att jag skriver helt rörigt så jag punktar upp allt istället.
  • Nu i veckan, vara i halmstad, njuta av min sista tid med Albin innan jul, gå på stan, inhandla sista julklapparna, slå in Albins julklappar och städa mm.
  • Fredag, åka till Tvååker
  • Lördag, gå på Natsas 20-års fest!
  • Söndag, mamma & pappa hämtar mig i Tvååker efter de varit i ullared
     
Eftersom att jag åker direkt hem till mamma och pappa på söndag måste jag packa med mig allt jag ska ha hos dem och ta med mig till Tvååker, får bli jätteväskan den här gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D