30 december 2011

Lite julklappar

120 Paletten jag fick av min syster.


Ljuset till vänster och ljuslyktan fick jag av Albins mamma, ljuset till höger fick jag av mamma & pappa! Det luktar himmelskt!

Den fina lådan med union jack på fick jag av mamma & pappa. {Albin har nu mitt skrivbord eftersom han fick datorskärmen på bilden i julklapp}

Presentkortet på H&M från Albin, presentkortet på Makeupstore av mamma & pappa.
Den här fina dockstationen till min Iphone fick jag av mamma & pappa.

Annars fick jag lite andra småsaker samt pengar i julklapp! :)

1 kommentar:

  1. 120 paletten wohooooooo ;). Du gumman har du ett förslag på bra teleobjektiv el objektiv till min kamera?? eftersom mitt standard är sönder =/. Pussssssss <3

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D