18 december 2011

Snart är det jul!!


Igår var vi som sagt på Natsas 20års fest! Det var hur roligt som helst och träffade alla fina vänner och flera nya människor som alltid är roligt! Drack endel och mat och annat gott bjöds det på! Hade jävligt roligt hela kvällen! Det var också en tävling, vi delades in i tre lag och sedan skulle vi välja ut 1 eller ibland 2 som skulle ställa upp i mini tävlingar. och mitt lag vann!!! :D  Vi vann alla mini tävlingar utom 2! Bästa laget!! {Albins lag kom sist! hahahahha (A)}. Vi kom hem vid 2 på natten ungefär. Det roliga var att när jag vaknade trodde jag att jag skulle ha sminket i hela ansiktet men när jag vaknade var allt som när jag gick och lade mig, förutom ögonbrynen som blivit liiite ut smetade. Bra smink eller vadå? Kommer dock inte ihåg när jag lade mig. Satte mig på golvet för att ta av lösögonfransarna i sin ask {så de inte skulle gå sönder under natten} sedan sa Albin att jag "somnat" på golvet så han fick lyfta upp mig i sängen, undra hur bra det gick när han också var berusad, haha. Skulle vilja se som en film på det. haha! Hur som så hade jag skit kul hela tiden och allt var perfekt, alla var glada, inget bråk, ingen ledsen allt var super! :D:D:D
____________

Nu är jag iaf hos mamma och pappa. Ska jobba imorgon och fram till fredag, sedan är det JULAFTON! Kan inte fatta det! Men vi har iaf SNÖ!!!!! Och jag är så glad!!!!! Nu måste det komma mer snö bara! :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D