12 januari 2012

Tråkigt

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Jag var 10 år. Gick i skolan, körde cross och red. Jag har lite minnen ifrån den tiden.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Gick sista året på LBS, längtade tills studenten.

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
choklad
choklad
choklad
choklad
choklad

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Haha oj, det blir svårt att välja då jag lär mig texter till låtar väldigt fort men tex;

Kent- det finns inga ord
Familjen - Det var jag
Lady Gaga - Monster
Misfits - Last caress
Queen - Bohemian rhapsody {av dessa 5 kan jag nog den här bäst, kan texten utan musik}

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Bygga hus
Köpa bil
Ge mina nära och kära vad de önskar.
Resa
Utbilda mig till makeup artist

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Slarvar med att tvätta bort mitt smink för ofta.
River på naglarna
Klia upp sår
-
-

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Allt med smink
Fotografera
Retuschera foton
Städa
Umgås med familj och vänner.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
rosa & gult
solhatt
blåa jeans {bild}
päls
haremsbyxor

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Min kamera
Mitt smink
Datorn
Leka med katterna
Tvspel {ibland}

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:
- frivilligt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D