11 september 2009

Nikon D5000


Heii,



Hemma efter en långfoto stunden med Albin,
måste ju testa runt lite med min nya kamera.
Även testat videofunktionen och smått påbörjat
en video, den är redan riktigt bra, enligt min smak,
men ska samla på fler klipp till den. Riktigt bra bilder
fick jag till med, håller på att lära upp Albin med.
Han köpte min gamla kamera, så den kan jag ju.
Så de ska nog inte bli några problem att lära honom.


Imorgon blir det att jobba på NollTreFem,
ser fram emot de väldigt mycket, kommer bli
super roligt. Albin ska med dit, tyvärr kommer
jag inte hinna att bara "umgås" med honom så
mycket eftersom att jag måste fotografera hela kvällen.
Hoppas han hittar någon att gå med. Syster kommer
kanske imorgon och isf kan han gå med henne om
inte annat.


Bra dag i skolan med, bara tre lektioner och sluta tidigt.
Kan de blir bättre? Efter skolan var jag och Nancy på B&B
Albin kom även dit med lite senare, vi var iaf där
tills hon skulle till stationen. Ha så roligt i helgen nu,
hoppas att resan gick bra. :)


När vi var ute och fotografera passade vi även
på att gå till hemmakväll, hyra film + godis.




I saw two shooting stars last night
I wished on them, but they were only satellites

Its wrong to wish on space hardware
I wish, I wish, I wish youd care
.





Bilderna här nedan är ifrån dagens fotorunda,
min video
kommer även att komma lite senare när jag gjort klart den.













































IDA.Andersson©



Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D