01 februari 2010

Ångest

Heii,

Jag har mycket ångest över allt och inget.
Jag vet inte vad jag vill, vet inte vad jag
vill i livet. Jag vet inte om jag vill gå
kvar i gymnasiet och ta studenten eller
om jag bara ska skita i det.


Idag är det exakt en vecka tills jag fyller 18.
En vecka tills jag är fri och kan göra "vad jag vill".
En vecka tills jag inte vet vad jag vill längre.


Jag vet en del saker som jag vill, jag vill ta
körkort snart och jag vill jobba. Jag vill inte gå
i skolan. Men frågan är om jag vågar. Vill jag
riskera allt? Jag vet inte. Allt är så förvirrande.

Jag vet ingenting just nu, har ingen jag kan
diskutera med heller. Det är nog bara mamma jag
kan prata med. Ångest till 100%.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D