04 februari 2010

Frukost

God förmiddag.

Så här såg min frukost ut idag, mums.
Knäckebröd, Yoghurt (jåget as I say) och mjölk. :)
En bra start på dagen.




















Igår var jag och Albin på Friskis & Svettis.
Det var roligt och skönt, man somnade gott kan jag säga.

Är hemma idag med, känner att jag behöver det.
Om en stund ska vi gå in till stan för jag ska
till Indiska, men vad jag ska göra där för ni veta när
jag kommer hem om det går bra vill säga.
Känner för att shoppa med, men måste nog
spara mina pengar lite. Håller på att lägga
ut lite annonser på tradera, gamla saker som
inte används eller till och med aldrig använts.

Kolla in användarens Vildhästen's annonser. ^^

Ha en bra dag.

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D