25 mars 2010

Godnatt


















Ord kan inte ens i närheten beskriva den sorg jag känner
över att du ska lämna oss. Dessutom att vi bestämmer och
väljer för dig gör mycket ont. Egentligen vill man ha dig kvar
så länge som möjligt, men jag vill inte heller att du ska lida igenom
din sista tid. Jag älskar dig, har alltid gjort och kommer alltid
att göra. Du har varit en så bra mycket mer vän än en del människor
i vissa lägen i mitt liv. Ingen kan ta de ifrån mig, alla gånger du
tröstat mig och fått mig att vilja göra saker, att orka saker.
När jag hade det som svårast mitt i allt helvete här så fanns du där
i mitten och lyste upp allt runt omkring dig. Du kommer fortsätta
att göra det i mitt liv, bara att jag inte kan se
dig i mitten längre, bara ljuset.


Godnatt min finaste hund och vän, hoppas vi möts snart igen.
Jag kommer sakna dig för evigt och minnas dig jämt.
Alla gånger jag ska sova och varje gång jag vaknar, kommer du
finnas där i mitt minne.

För evigt din.

// IDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D