04 mars 2010

Kunnig

Hejsan,

Sitter nu i min mysiga soffa med historia boken
som inte är fullt lika mysig. Har historia prov imorgon
på 1800-talet. Kommer nog gå sådär. får säkerligen
komplettera efteråt. Följde Albin till bussen vid 5.
Han åkte till sin Mamma idag för att han imorgon ska
till tandläkaren 8.30. Han kommer hem imorgon igen.
Vi ska åka till mina föräldrar i helgen, eller iaf jag...
Efter att han åkt så gick jag till galgberget och njöt utav utsikten.
Man känner sig verkligen fri där uppe, plockade även med lite
björkris hem , står fint på köksbordet i en vas nu.

När jag kom hem käkade jag korv med bröd med en skogsbärs
cider till. Riktigt gott må jag säga. Nu ska jag väl försöka
att öva lite till provet. Uch jag har tappat all motivation
för skolan och allt vad plugga heter.

Vet inte alls vad jag vill mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D