03 maj 2010

38

Det slog mig just att det snart är sommarlov,
bara 38 dagar kvar. Har flera uppgifter
kvar att göra i skolan, mest med engelskan
och foto. Så det gäller att ligga i med det nu.
Lämnade in sista historia uppgiften idag som jag
fick G på. Frida rättar snabbt må jag säga.
Så nu är jag klar med Historia A. Behöver
bara gå på lektionerna. Gjorde även min
bokrecension till svenskan. Ska lämnas in
nästa vecka, tur att jag läst så många böcker
på sista tiden så jag hade några att välja bland.

Jo som sagt, snart är det sommarlov, snart
tar alla 3:orna studenten och jag själv
blir snart en 3:a, som blir mitt sista år på gymnasiet.
Tänk så fort allting har gått. Nu slog det mig även
att detta blir mitt sista riktiga sommarlov.
Bortsett från att jag ska läsa på högskola sen,
om jag kommer in vill säga. Ska prata med
Linda lite igen om det där med att läsa
naturkunskap B utöver i 3:an.
Hoppas jag klarar det så jag slipper läsa
det på Komvux.

Känner mig lite bättre med förkylningen nu
än tidigare idag. Det blir skola imorgon iaf
vare sig det är bättre eller inte, för nu
jävlar satsar jag stenhårt med allt.





Ha en skön afton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D