06 maj 2010

School

Jag och Danielle fikade lite nyss.
Vi drack citron te och åt ballerina kladdkaka.
Mums, tack för fikat sötnos. :*

Jag och Mikaela gick till Linda innan
och sa att jag vill läsa Matte C och pratade
lite om Naturkunskap b med, om det passar
med Schemat så ska jag få ha den lektionen med
samhäll's och arkitekt klassen som har det
i sitt program. Hoppas verkligen att de går.
Annars får jag läsa de utöver med Linda som
handledare. Längtar till tre:an. Vill slippa
dessa hemska pin lektioner vi har nu.

I tre:an ska vi ha följande.
  • Svenska B (fortsätter)
  • Engelska B (fortsätter)
  • Profilval
  • Religion
  • Arbetsmiljö och säkerhet
  • Matte C (de som vill)
  • Naturkunskap A

    (Och så ska jag läsa Naturkunskap B med)

    8 ämnen för mig.
    (6st för de som inte väljer till ngt nytt.)


Detta är de ämnen jag kan minnas i huvudet.
Jag tror det är alla men man vet aldrig om
det är fler, om någon vet säg till i så fall!

Nu i tvåan har vi haft:

  • Profilval
  • Matte B
  • Historia A
  • Svenska B
  • Engelska B
  • Mediekommunikation
  • Idrott

    Det är 7, alltså ett ämne till, till hösten.
    Men det är flera kurser i 3:an som bara
    är 1 termin med. (Y)


Bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D