27 augusti 2010

Matte C

Gó kväll!

Lektionsfri dag imorgon!
Dock ska jag gå dit på Matte C.
Ska gå på ngr lektioner nu och se
om jag orkar med det, får trots allt 0,5 i meritpoäng
för matte C, med tanke på vad jag ska läsa på högskolan senare.
Vill få ihop så bra betyg och många poäng som möjligt
för sjuksköterska är ett rätt populärt program.

Imorgon eftermiddag åker jag till mamma och pappa.
Vi ska fira Aron på lördag eftersom han fyllde år i Onsdags.
Thea kommer hem med ifrån sin nya skola.
Hoppas på att kunna åka med och lämna henne på söndag
då hon ska ha med sin häst dit (därför mamma och pappa ska köra).
I värsta fall får jag nog ta bussen till Halmstad på måndag morgon.
För mamma har blivit dålig i fötterna igen som sist
(lederna) och ska in till sjukhuset imorgon.

Så om hon har för ont kan hon klart inte köra bil.
Därav åka buss på måndagen.

Albin åker till sin mamma i helgen med. Have fun.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D