31 augusti 2010

Tisdag

God afton!

Har nyss duschat, och Albin står i duschen nu.
Ska dricka te alldeles strax och kolla på någon
spännande dokumentär. Imorgon är det profilvals
lektion igen som gäller för hela slanten.
Imorgon ska vi börja enligt planeringen på riktigt.

Idag var det en tjej i skolan och pratade om UF.
Alltså att unga kan starta företag, bla som projektarbete då.
Jag ska dock inte ha något UF företag vad jag skulle
kunna tänka mig nu. Jag vet egentligen inte vad jag vill
göra alls. Vet bara att jag vill skriva, men vet inte om vad.
Alltså jag vill inte skriva någon berättelse/novell eller så.
Mer fakta liknande. Skriva om något speciellt.

Får väl se vad det slutar på senare.
Ha en fortsatt trevlig kväll.

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D