07 september 2010

7/9-10

Har massor med skolarbete att göra idag!

  • Naturkunksap B frågor.
  • Läsa i religionboken
  • Idéskissen till projektarbete
  • Jobba i matte C boken
  • Öva på grafiskkommunikation's frågor till G prov imorgon.
Samt måste kolla upp vad ett vadderat kuvert kostar med
så att jag kan meddela fraktkostnaden till en tjej som
köpt en T-shirt av mig. Sedan maila henne osv.

Känner mig väldigt upptagen, och så en extremt jobbig förkylning
ovanpå detta gör de hela inte särskilt roligt.
Men jag ska inte klaga, känns så skönt att veta vad man
ska göra som projektarbete. Extremt jobbigt att ständigt fundera
över man ska göra och bara se hur dagarna närmar sig då man
måste ha bestämt dig, när man måste veta vad man ska göra.

Dock är de över nu som tur är. Så nu ska jag sätta tänderna
i mina naturkunskaps frågor som ska in imorgon.

Auf Wiedersehen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D