25 september 2010

Anniversary

God eftermiddag. :)

Sitter i soffan med apop(...) i öronen!
Deras musik gör mig så glad!

Dricker te och äter goda vaniljbullar.
Ni vet sådana med vaniljkräm i och massor med
strösocker utanpå. Mumma! Min mormor har bakat
massor med sådana till mig så jag behöver bara
smälta smör som jag rullar dem i och sedan rullar dem
i strösocker. super gott! Firar lite med det för att
idag har jag och min kära Albin varit tillsammans
i 2 år och 3 månader. :) < 3 Älskar dig så mycket hjärtat. <3
















Har redan hunnit att rensa i min garderob och städa i den lite.
Gjorde shorts av ett par gamla jeans jag ALDRIG använder då jag
inte tycker om jeans som inte är stuprörsbyxor. så jag bara klippte
av dem där jag kände att de blev bra. Måste bara sy kanter med
för jag hatar "avklippta, frans kanter." Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D