25 oktober 2010

28 Månader. < 3

God afton allihopa!

Idag har varit en bra dag, :)
Lånat engelska bok på bibblan, sedan prov i
naturkunskap a. Det gick faktiskt jätte bra och var
så mycket "lättare" än vad jag förväntade mig med tanke
på hur lite jag egentligen hade läst på. Trotts det klarade jag
av att svara på alla frågorna. var riktigt nöjd och glad när
jag lämnade in mina papper. :) Efter skolan bar de av
till körskolan med Mira. V satt vid datorerna och övade
på de proven man kan göra där. Sedan var det dags för
teorilektion nr 4. Det gick bra och sedan cyklade jag hem igen.

Så var ännu en dag över, imorgon är det inlämning
av filmanalysen i Svenska b. Duktig som jag är så är
jag redan klar med den för längesen då jag gjorde
den under APU tiden.

Jag och Albin har även varit tillsammans i 2 år och 4 månader idag. < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D