21 oktober 2010

En lugn torsdag

Hej hej!

Lyssnar på musik och myser med Lucifer i soffan.
Hjälpte Albin med matte nyss, han är så duktig
bara han fattar vad de handlar om. :) Otroligt
att jag minns så mkt som jag gör från matte b ändå. :P

Imorgon blir det körlektion 11.45 och sedan
när Albin slutat skolan ska vi åka hem till
mamma och pappa vid 16.05. Lämnar sedan Lucifer där. :(
För att nästa fredag ska vi åka med Albins mamma m.m
till Danmark och sova i Helsingborg, för att hon fyller år
nästa vecka. Ska bli jätte kul! Blir dessutom att läsa Naturkunskap a
i helgen för vi ska ha vårat första prov på måndag.

Ska ska ta en kopp te nu och sedan lägga mig i sängen
för att läsa i teoriboken (bil) för att sedan somna gott. :)


















P.s glömde säga en sak! Gjorde överraskningsmiddag till
Albin idag, handlade snabbt och lagade maten innan han kom hem så
det var klart när han kom. Jag lagade stekt fläsk, potatis och löksås.
Till gjorde jag med kokta morötter och sallad.
Han älskar fläsk så, tänkte han skulle få lite extra gott idag. :D


Sov gott. :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D