07 oktober 2010

Halkkörning!

God kväll!
Ska strax lägga mig tänkte bara tala om hur
min dag har varit. :)

Väckarklockan ringde 06.00 i morse, dags att käka frukost,
klä på sig och borsta tänderna. Sedan klockan 07.00
cyklade jag till trafikskolan där vi sedan åkte till halkbanan
där vi delades in i två grupper. Vi var fyra tjejer i min grupp
super trevliga alla 3. :) Vi började med teorin och sedan
körde vi kurva och efter de hårda inbromsningar.

Det gick jätte bra och jag tyckte det var mycket roligt faktiskt.
Åt lite apelsin innan och drack upp den sista mjölken
Måste verkligen gå och handla imorgon.
Mikaela kommer på lördag och sover över.
Kommer bli en trevlig helg. :D Godnatt!


Gammal bild på min lilla Lucifer som är hos mor och far just nu. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D