16 oktober 2010

Sov gott!

Gud vad jag blir trött på äckliga svin som inte
har någon respekt överhuvudtaget. Nej jag är inte singel,
nej jag vill inte komma hem till dig och nej jag bryr mig inte om hur du mår.
BLÄHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!


På tal om ingenting så kollade jag och Albin på Hide and seek
som gick på 6:an nyss. Den är bra, men sorglig. :/
Har tråkigt och dör av att de är Paradise Hotel på TVn som
jag hatar, de är helt så sjukt dåligt, meeeen jag orkar inte byta kanal.
Dessutom är det grymt varmt, jag känner några konstiga känslor
i mig, vet inte om de är ångest eller rastlöshet eller prestationsångest
eller vad fan de är frågan om. Vill bara sova i min svala säng,
vakna, äta och duscha. Ska nog ut och springa med Albin imorgon med.
Skulle vara skönt att göra de på förmiddagen och sedan duscha.
Så får det nog bli. Lägger mig nog ny. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D