30 november 2010

En hel vecka

Hej, känns som att jag bara skrivit
om hemskheter i min blogg de senaste gångerna.
Tyvärr kan jag meddela att detta inlägget
förmodligen också kommer till att vara det.

Idag har det gått en vecka, en hel vecka sedan
helvetet rent ut sagt brakade lös. Trotts att det
redan gått en vecka kan jag inte fatta det.
Jag är inte säker på om jag någonsin kommer
till att förstå eller få in det i min skalle på något sätt.

Hade lite "serious talk" med Albin innan,
lite planer som vi har. Men det får ni reda på
mer av senare isf, när det närmar sig så att säga.


Känner att jag inte har så mycket att berätta
om då jag inte gör eller tänker så mycket
just nu då allt är lite upp och ner vänt
och för det mesta bara känns extremt jobbigt.

Vi hörs. / IDA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D