18 november 2010

MÅSTE

Woho, idag hade vi ett G-prov i graf
och jag klarade det. :) Även haft utvecklingssamtal
idag. Det gick bra och var massor med positiva
och peppande ord ifrån Anna som jag tackar för! :)
Måste börja göra listor igen, där jag skriver saker
jag måste/ska göra idag eller inom en viss tid.

Men idag MÅSTE jag:

1. Ringa trafikskolan och fråga om vilken
tid jag har körlektion imorgon.

2. Läsa ut engelska boken
3. Läsa i svenska boken

En super bra sak att ha till när man ska plugga är
att ha något gott till. Som tur är har jag goda
ballerina kladdkaka hemma och så köpte jag
ett te som jag älskar igår med från indiska.
Så det ska nog inte bli så svårt att klara av detta.


Om jag hinner mer skolarbete så börja fundera
över tutorials till testgruppen i mitt projektarbete.
För utöver allt skolarbete måste jag städa, diska,
laga mat och sedan kommer jag spendera tid framför
datorn med, haha! Men måste försöka att fokusera
så mycket jag kan på skolarbetet.



















Blir också jätte sugen på att gå på bio nu när alla
snackar om Harry Potter hit och dit. Dock vill
jag se någon annan film. Har inte riktigt råd heller.

Sist men inte minst JÄTTE GRATTIS till
Frankenstein aka Kajsa Frank som fyller 16 idag. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D