01 december 2010

Dag 1

Dag 1 – Presentation av mig.





















Tjaaaa, vem är jag då?
De flesta kallar mig IDA, då det är mitt namn
också. Hela mitt namn är faktiskt:
IDA Charlotta Josefin Andersson. Som
vilket namn som helst. Jag är 18 fyller 19 snart
i februari. den åttonde för att vara exakt.
Jag kommer ifrån småland. (mitt ute i skogen)
men jag är född i Ljungby (kronoberg).
Jag har bott i samma hus med mina föräldrar
och syskon från de att jag föddes tills jag var 16.
Hösten 2008 flyttade jag till Halmstad till en
egen "lägenhet" för gå i gymnasiet här.
Jag går nu mitt sista år på Ljud och bildskolan.
Jag läser media inriktningen.

Kanske ska säga något om mig som person också,
jag är en oftast glad och optimistisk av mig.
Gillar att fotografera, smink, skriva och jag älskar djur. :D

Min favorit färg är svart och det har den varit sedan
jag var 6 år. (sant!) Annars gillar jag grönt mycket också.
Jag är ett vinterbarn så jag älskar allt som har med
vintern att göra, speciellt ishockey och att åka
skridskor. :D Det är väl skidor som jag tackar nej
till vad de gäller vinteraktiviteter. Vill dock lära mig
att åka snowboard som jag har som mål att lära
mig innan jag dör, haha.


Mina favorit djur är: Katter, ormar och fåglar. :)
tycker också mycket om hundar och hästar.
Jag har själv ridit sedan jag var liten och kört cross.
Jag fick min egna första cross när jag var 6 år.
Men det är mer min syster som är hästtjejen i familjen.
Jag gillar nog mer hästarna i motorerna då. ;)

Vet inte riktigt mer vad ja ska berätta, kanske berätta
något udda om mig? hmm, något som förmodligen alla
andra tycker är udda med mig är att jag inte tycker
om någon slags cola läsk över huvud taget, inte
coca cola, pepsi, cuba cola, icas cola, påsk/julmust
eller något sådant.Tycker inte heller om popcorn,
potatis, fisk osv osv. Extremt kräsen är jag iaf. ^^

Så de får duga, nu ska jag laga mat. Börjar bli hungrig.
Om det är något mer ni vill veta så får ni bara skriva
frågan i en kommentar. :)

2 kommentarer:

  1. jag kom ihåg när vi gick på lidhultsskolan och lärarna försökte tvinga dig att äta potatis, jag blev så jävla arg på dem då :C

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D