29 december 2010

Snart nyår!

Jag kände att det kanske var dags att
skriva något inlägg här igen.

Idag - Onsdag ska vi till Halmstad.
Jag, Thea och Albin ska fira nyår i vår lägenhet
för det är en lite speciell dag för mig och Albin.
De som inte kan lista ut själva vad det rör får vänta
tills på fredag då jag berättar det. ^^ I lördags var
det den 25 December vilket innebar att jag och
Albin har varit tillsammans i 2 och ett halvt år.
12+12+6= 30 Månader, underbart. :)


Så idag ska vi förbereda, handla in
vad som behövs osv.

Mat: Blir nog kyckling typ.
Dricka: Lite cider/öl, för bubbel har pappa redan köpt. :D
lite onyttigt som godis och sådant fint med.
Raketer behöver vi inte köpa för det ser vi mängder
av bara vi kollar ut genom fönstret eller gå ut
på gatan = as bra och billigt. ;)
Också antingen idag eller imorgon ska jag
och Albin fixa den sista detaljen med sen är
allt klart.


Jag på nyår förra året. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D