08 februari 2011

19

Inte nog med att jag fick körkort igår
utan det är min födelsedag idag också! ^^
Jag fyller hela 19 år. ^^

Mamma, pappa, Thea och Aron kom hit
i eftermiddags, vi bestämde oss för att köpa kinamat att hämta.
Jag och Thea tog bilen till ICA och köpte lite som behövdes.
Medan pappa och Albin hämtade maten så dukade mamma.
Efter maten fikade vi med kakor och glass.

Fick en ny badrums matta, ett halsband, blommor
som man har i vas samt en blomma i kruka och
en fin kruka då. Fick fina kort med och ett jätte fint kort
av Thea som jag ska ha vid sängen <3 (Thea vet varför).


Av Albin har jag fått cover all mix concealer från Make up store
och en T-shirt från gina som jag önskade mig av honom.

Bjuder på en fin bild på mig från idag. ^^


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D