01 februari 2011

Happy !!

Goddag kära läsare! (om de nu finns några ;) hihi)
Iaf, gick upp halv åtta idag för att käka, sminka mig,
fixa håret, klä på mig, borsta tänderna, mata Lucifer
samt fiskarna. För att slutligen 9.15 bege mig till
Nyhemstorg, gick upp för två trappor, fotograferades
i en automat, skrev min namntäckning. Väntade i ca
30 min. Gick in i ett rum, fick en dator, svarade på
70 frågor. När jag var klar hade jag 57 rätt av
65. Minst för att vara godkänd var 52 rätt.
När jag tryckte på avsluta så stod det
"GODKÄND" = en underbar känsla av lättnad och glädje.
Som någon kanske listat ut så gjorde jag mitt
teoriprov för mitt körkort och jag klarade det! :D
På måndag så ska jag ha min uppkörning.
Hoppas så att jag klarar det och att jag slipper
allt det här nu så jag kan börja fokusera mer på
skolan vad gäller allt pluggande och så.

Mumsade i mig den här goda glassen med hallon
när jag kom hem, som en liten belöning till mig själv.
Wiho! Är på så jäkla bra humör alltså!

Mumma, chokladsås på med <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D