16 februari 2011

Tidigt

Idag gick jag upp klockan sex. Ingen sovmorgon idag inte!
Jag städade upp lite, käkade frukost läste DN och drack
varmchoklad. (MUMS) Sedan hoppade jag in i duschen, klädde mig och sist men
inte minst så sminkade jag mig också. Hann bli precis klar och kom till bussen
precis när bussen kom.

Gjorde allt detta, för att idag måste jag vara fin! Ska nämligen på ettårs
firande idag. Kommer dock innan de ska ha kalas eftersom de inte ska
vara där som var planerat. Det är min vän Bea's lilla flicka Elin som fyller 1,
så hon ska få lite presenter. Ska bli kul att träffa dem igen också.
Ska förmodligen köpa med lite fika också.


[Makeup bilder kommer kanske ikväll]

_______

Igår anmälde jag mig till högskoleprovet som är nu i vår. Ska göra gamla prov
för att öva lite, men det får bli senare det. Nu är jag i skolan, har graf.
Håller på med min hemsida till mitt projektarbete. Fixade nyss en lighbox till
mitt galleri. Det börjar arta sig. Denna veckan ska arbetet vara ca 75% klart
inklusive rapporten. Det kan jag ärligt säga att jag ligger ungefär där.
Ska skriva lite på rapporten idag och ändra vissa saker som
vi tog upp på handledarmötet.

Om ni vill se hur min hemsida ser ut just nu (inte klar)
kan ni gå in på den här adressen ----> http://www.halmstad.lbs.se/mph08bida/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D