25 februari 2011

Möte på Högskolan

Kom hem för ett tag sedan ifrån ett möte på Högskolan
här i Halmstad. Ska nämligen vara där under min apu (v.11-13)
på sjuksköterskeprogrammet. Jag fick med mig massor med
papper med mig hem och lite ny info om programmet i sig.
Ska träffa henne igen på måndag vecka 11 för att lägga upp mitt
schema mer exakt. Samt se lite vad för saker jag skulle villja
vara med på (fick papper med deras schema där jag kan
se lite vad jag vill vara med på.).

Idag ska vi åka till Tvååker igen.
Blir att ta en buss lite senare idag.

Jag funderar också starkt på att köpa de där
träningsskorna jag skrev om igår. Blir jätte
sugen på de när jag ser alla snygga rumpor på reklamen. ;)

 Här är en bild på dagens frukost samt vårat nya fina bord + stolar! :D
Special K flingor, te och ett äpple!




















Tyvärr har jag fortfarande min julgardin uppe,
då jag inte har någon annan kappa att byta till ännu :$ piiiinsamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D