19 mars 2011

Är lite ledsen (läs förbannad) just nu. :(
Spelade in en film när jag sminkar mig, men när jag
är klar med allt utom sista ögonskuggan, maskara, och lösögonfransarna
så stänger datorn av sig och filmen blir cp. Fortsatte att filma
det sista jag skulle göra med ett hopp om att jag kanske
kunde fixa ihop dem sen på något sätt. Men ack så fel
jag hade. Filmen är helt hackig och långsam + mycket sämre kvalitet.
Så har inget att visa. Vill ju inte ta bort allt smink och göra om
det igen heller. Får väl filma om imorgon. :/ FAN säger jag bara...


Ikväll blir det iaf bio med Albin, mamma, pappa och Aron.
Jag, Albin & mamma ska se Sanctum i 3D medan pappa
och Aron ska se True Grit. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D