01 juni 2011

*HAPPY FACE*


















 


God förmiddag lilla bloggen!!
Idag är jag på strålande humör och vädret lika så.

Jag fick nyss ett telefon samtal som gjorde mitt humör ännu bättre!!
De ringde ifrån Kalmar där jag sökt sommarjobb och sa att jag fick det!!!!
Jag ska börja den 20 Juni och jobba till den 15 Juli! Kommer bli awesome!
Ska dit på torsdag nästa vecka och träffa hon som ringde för att skriva på lite papper,
få se min lön och en liten introduktion till arbetet! Alltså, jag är så himla
glad nu! Jag och Lucifer är ensamma hemma så vi firade lite med att
han fick sitt favorit-kattgodis som han älskar. Albin kommer snart hem,
så jag kan berätta den roliga nyheten för honom också! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D