13 juli 2011

Lugg eller inte?

Godmorgon!

Kom lite tidigare till jobbet idag för att mamma, och mina syskon
är på väg till en marknad med djur och allt möjligt så de släppte
av mig när de körde. Önskar jag kunde åkt med. :/

Iaf det som jag tänkte skriva om var att jag funderade rätt mycket igår
och kaaanske har kommit fram till något. Jag "tror" att jag vill boka en frisör tid
för att klippa lugg. Har inte bestämt mig än, är ju en del hår som ska av.
Vilket jag har lite svårt för, men vet hur jag vill ha luggen isf, så testade
att klippa in mitt ansikte på en bild och det såg rätt bra ut.
Så jag ska fundera lite till och nu när jag får min lön den 25:e kanske jag bokar en
tid tills dess, åh det är så fint. Men kommer det bli bra? kommer jag passa i det?
Det är de som är frågan, om ni har någon åsikt eller tips så kommentera gärna. ^^

Annars får ni ha en fortsatt trevlig onsdag så hörs vi senare! :)

Random bild från google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D