28 september 2011

Film kväll



Hemma efter en dag i Växjö. Vi gick på stan, jag hittade ett fint läppstift och en annan fin sak som jag kan visa imorgon! :) Vi åkte sedan till samarkand och sedan handlade vi mat. Jag köpte en lyxig marabou Sensation med smak av "Caramelized almonds, sea salt". Som jag nu ska ha till filmen vi ska se. Vi ska se en film som var en av mina två absoluta favoritfilmer när jag var liten liten IDA. Nämligen Aristocats. Har inte sätt den på många år och har inte kunnat hitta vår VHS med den så ska bli kul att se den nu! :D Speciellt med min fina familj, imorgon ska jag åka hem igen. I helgen ska vi till Albins pappa. Nu ska vi kolla på filmen, ha en fin kväll! :D

1 kommentar:

  1. French language is difficult, I don't speak norwegian
    I translate by google ^^'

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D