18 september 2011

Imorgon gäller det

Bild från när jag precis klippt luggen.
Nyss tagit lite kvällsmat i form av blåbärsyoghurt med frysta hallon och ett äpple. mums!
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är ren och fin imorgon när jag ska på arbetsintervju på Max!
Håll tummarna!! :D Innan jag lägger mig ska jag ta te och öva lite till på vanliga frågor som kan förekomma
på intervjuer. Jag är inte nervös än, men jag vet att jag kommer bli det i bussen på väg dit. Men jag kommer
nog vara mer nervös över dörren jag ska gå in genom, tänk så hittar jag den inte, är den låst, går jag fel osv..
Sådana saker som gör mig mycket nervös. Annars så tänker mitt optimistiska sinne att det kommer gå utmärkt
som det alltid gör! ^^ Älskar att vara optimist!! Måste vara tråkigt att vara pessimist.. Min fina Albin är det, så tur han har mig som peppar honom och intalar honom att det visst kommer gå bra när han ska göra något. ^^
Känner jag att bara babblar på nu, så dags att avsluta här med godnatt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D