26 september 2011

Kvällsmat

Gammal bild på mig, tagen av mig.
Imorgon ska jag träffa min jobbcoach igen för att sedan åka till mamma & pappa då vi ska till växjö
på onsdag, pappa ska till sjukhuset och så ska vi handla. Känns som en evighet sedan vi var där
om man jämför med att åka en gång i månaden när vi var yngre. {Vi åker bara dit om pappa ska till sjukhuset}
Älskar den staden, alltid gjort! :) Tycker så mycket om att gå inne i centrum i alla de roliga affärerna, självklart
var KJ store min favorit. ;) Minns när jag och min syster var yngre så gick vi på någon jobbig & tråkig
syskongrupp sak för vår lillebror så vi träffade andra som också hade syskon med aspergers. Minns att vi ibland
gjorde tiquando som jag HATADE! Vet dock inte hur gammal jag var när vi gick där, 12-13? Kan inte heller
säga att det gav mig något, när jag tänker tillbaka på det lilla jag minns kan jag inte känna att det gav mig så mycket eller lärde mig något då det handlade om oss syskon så skulle vi bara göra "roliga" saker. Minns bara
EN enda av de andra som gick där, en kille som hette Joakim, för jag blev ihop parad med honom på någon övning.

Nä fy vilket långt och tråkigt inlägg, slutar nog här. Vi hörs imon! :*

1 kommentar:

  1. Den bilden hänger fortfarande kvar i skolan kök! Gillar den starkt. ^^

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D