25 oktober 2011

En rolig dag!

Bild ifrån vår förlovning!
När jag kom ut ifrån jobbcoachen tidigare idag ringde jag Albin som bestämt! När han svarar så säger han att han träffat på vår vän Robin och hans flickvän! Jag mötte upp dem i stan, vi gick i lite affärer. Jag köpte ett vitt linne på H&M som jag ska bloda ner, ska ha det på Halloween. Fick också en "nurse hat" av Albin! När vi var klara på stan gick vi hem till oss, fikade lite och hämtade kinamat! För en timme sedan följde vi dem till tåget och vinkade av dem. Innan det var dags att gå hem så gick vi till hemköp, min fina Albin bjöd mig på choklad & redbull! Nu ska vi mysa i soffan! Trevlig kväll! :)

2 kommentarer:

  1. Sunday I was at the zombie walk in Paris! Halloween before Halloween haha

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D