07 oktober 2011

Hallå?

Kollat på filmen, se den inte. Eller jo se den för att tala om för andra att inte se den..

Vad ni är tysta?! :/ Tråkigt ju, jag blir så glad & tycker det är så roligt när ni skriver något, det behöver inte vara något speciellt, hej räcker.

Jag blir så glad när du säger att jag är fin. Att höra "vad fin du är älskling" får mitt hjärta att göra små skutt i bröstkorgen. Apropå bröst... skulle vilja gå till en sådan där riktig underklädes affär få veta vad jag har för storlek egentligen och köpa en sådan där super bra och fin bh. Läste om en tjej som gjorde det, visade sig att hon hade två storlekar större än hon trott. hmm, kanske är samma för oss andra?

Har också funderat på att ta ut min p-stav. Tycker inte om att den vill göra mig tjock. Som tur är för mig rör jag på mig, går aldrig över 62kg. Men innan jag satte in min första p-stav för 4 år sedan vägde jag ca 53kg. Sedan, pang 60! WTF? Jävla p-stav. Gör min hy dålig gör den också, finnar och annat skit. Fördelen är väl att aldrig ha mens skulle jag tro, men det är väl det ända. Funderat på minipiller. Någon där ute som använder minipiller? Är det bra, har de biverkningar i samma stil som jag beskriver att min p-stav ger mig? Fördelar, nackdelar osv, tell me everything! Får nog ta att sticka till um för att prata med någon kärring där som ska fråga om man har sex,  för att se vad hon har att säga om minipiller vs p-stav. Om jag orkar.. annars får väl den jävla staven hänga med i två år till.

4 kommentarer:

  1. Beklager at jeg har vært dårlig på å kommentere :( Hater det. Jeg bare, orker ikke blogge så mye selv, og da glemmer jeg også å lese blogger.

    // Aww, takk!! :D

    SvaraRadera
  2. Minipiller är i princip samma sak som pstav, samma hormoner och så, fast man får doserna i mindre mängd i taget och mer utspritt med staven än ett piller om dagen osv.

    Jag vet inte om du läste om hur jag upplevde minipillret cerazette, som verkar vara "standard"minipillret som de flesta får(http://todaysvomit.blogg.se/2011/september/hormonellt-javla-as.html), jag har iaf haft liknande upplevelser som dig. Jag har dock inte blivit av med min mens, enda positiva är väl egentligen att mina bröst äntligen fått för sig att växa haha..
    Jag blev iaf rekommenderad pstav istället, eftersom det kunde vara lite "snällare", så just därför tror jag inte att minipiller skulle vara bättre för dig om du har problem med pstaven.

    Fast man vet ju aldrig, kan vara värt ett försök. Det verkar kunna vara en himla skillnad mellan olika typer av minipiller. De är ju alla lite jävliga dock att man måste ta dem på samma tid varje dag för att de ska vara säkra.

    SvaraRadera
  3. sv: haha ja verkligen :( jävla hormoner som ställer till det. Jag funderar dock på att sätta in en kopparspiral, helt utan hormoner. Enda vanliga biverkningen verkar vara mer mens och kraftigare mensvärk, tror att jag hellre står ut med "bara" det. Kanske är något för dig också!

    SvaraRadera
  4. p-staven är så jävla praktiskt men samtidigt så jävla dålig. Har fått skitdålig hy pga av den :(

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D