05 oktober 2011

Halloween på skolan {i studion} 2009

Halloween förra året på skolan {2010}

Jag och Danielle {Carrie} på Netto förra Halloween.


Håller på att planera halloween fest med kompisarna som finns i Tvååker. Alltså vänner jag fått
genom Albin. Hans gamla vänner som blivit mina nya vänner med tiden och lett till att vi båda fått nya vänner genom dem också. Just nu funderar och diskuterar vi en halloween fest. Skulle vara jättekul, ser framför mig häftiga drinkar i rött och grönt med godismaskar och att alla har klätt ut sig, älskar att klä ut mig, speciellt till läskiga saker som man då lyckligt vis gör på halloween. Man ska bara komma på vad man ska vara, vampyr har jag varit vart ända år sedan jag var liten endast två gånger i mitt liv har jag varit något annat. Så får väl se vad jag ska vara det här året, känner nog för att testa något nytt även om vampyr är min favorit och man kan ha grymt snygga sminkningar till. Vad ska ni göra till Halloween eller vad ska ni klä ut er till? :)

1 kommentar:

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D