14 oktober 2011

Perfekt lugg?

{Bilden är från September}

 Idag kommer Natsa, Stefan & Richard! :D:D:D Ska bli så roligt! Längtar tills de kommer! Fixade luggen nyss och den blev.... perfekt! Är detta möjligt? :O Ska strax dammsuga och fixa lite så att det är rent och snyggt när våra gäster kommer. Sedan vid tre möter jag Albin på Ica så blir det vårt vecko-mat-handel. Ska också hinna att sminka mig och fixa resten av håret innan jag åker, samt att kolla på.. hem till gården. (A) Det är vad jag gör varje morgon kollar på Nyhetsmorgon, Efter tio, Hem till gården. ehehheeee. Skyller på arbetslösheten.

2 kommentarer:

  1. Jag trodde att en perfekt lugg bara var en myt haha :( klippte min så det blev tyyp perfekt förra veckan, sen tvättade jag håret och den perfekta luggen var som bortblåst :D haha, en hel vetenskap det där med luggar

    SvaraRadera
  2. Får man fråga vart du har klipp dig? :)
    För jag vill klippa sidecut, men vill gå till någon som vet vad hon/han gör. Och personen som har klippt dig verkar absolut veta hur man klipper en människas hår utan att förstöra det, haha! :)

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D