17 november 2011

Dag 3

Dag 1: 10 saker du vill göra innan du dör.
Dag 2: 9 saker om dig själv.
Dag 3: 8 sätt att vinna ditt hjärta.
Dag 4: 7 saker du tänker på ofta.
Dag 5: 6 kvinnor du tycker är väldigt snygga.
Dag 6: 5 saker du gillar att göra.
Dag 7: 4 saker du tycker är tändande.
Dag 8: 3 saker du tycker är avtändande.
Dag 9: 2 favoritlåtar.
Dag 10: 1 bekännelse.
 
 
 

  • Ge mig choklad!
  • Intressera sig för saker jag tycker om.
  • Klia/massera mig på ryggen och pilla i mitt hår.
  • Ge mig blommor.
  • Världens finaste leende.
  • Göra saker för min skull som den personen annars förmodligen inte skulle göra.
  • Skratta åt mina skämt. ;)
  • Diskutera med mig eller bara prata om olika ämnen, framtid och drömmar.

1 kommentar:

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D