02 november 2011

I brist på annat att göra

Hittade den här lilla listan på den här fina bloggen ---> http://shelley.se/

Längd: 166 cm.
Hårfärg: Svart! Tänker aldrig byta. {som liten var jag super-blond, min naturliga hårfärg är numera askblondt}
Ögonfärg: Jag har blåa ögon med gult runt pupillen.
Fräknar: Som tur är inte en ända! Himla glad att jag slapp det då typ alla på pappa {inklusive pappa} är OTROLIGT fräkniga.
Bästa kroppsdel: Läppar & bröst. resten skrotar vi.
Sämsta kroppsdel: runt höftben {kärlekshandtagen}, alltid hatat dem.
Ärr: mage, ben, amar, händer och fingrar, ansiktet lite överallt.
Tatueringar: På handleden.
Piercingar: 7 hål i öronen, 1 i naveln & 3 i läppen.
Sjukdom: Ända jag har är astma.
Brutna ben: aldrig brutit något.
Fobi: Har inte direkt någon fobi då det är mer än att bara vara rädd för något. Men jag tycker inte om spindlar och att bli fasthållen.
Tvångstanke: De handlar väl om städning då, mår dåligt om det är stökigt {i mitt hem, hos andra bryr jag mig inte}.
Rädsla: Inte direkt rädd för något, det är väl typ att ens familj ska dö eller något sådant.
Kroppsligt partytrick: Har nog inget speciellt.
Bästa känsla: Julkänslan.
Bästa fysiska känsla: gissa? -.-

1 kommentar:

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D