30 januari 2012

Blue monday

Foto: Weheartit


Jag råkade nyss ha sönder mina byxor.. kul.. Så nu måste jag köpa nya då det var typ det enda paret byxor jag äger som jag använder. Så just nu spanar jag in H&M's och Gina's hemsidor för att se vad de har för snygga svarta jeans {för några andra byxor skulle jag aldrig ha på mig}. Blir väl att gå till stan imorgon för att prova några. Så oturligt, jag som var i stan idag när jag lämnade tillbaka filmen. Annars händer det inte så mycket, koller på American horror story med älsk. 


Alla de här tankarna som flyger runt i mitt huvud ständigt. Att inte komma in på någon utbildning, 
att inte få något jobb, inte veta vad jag vill bli, inte veta någonting. Börjar bli jobbigt, riktigt jobbigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D