09 februari 2012



Är hos mamma och pappa (åkte med dem hem igår) har precis skalat äckliga potatisar som mamma och pappa ska ha till maten. Hela dagen har spenderats i soffan med syrran. Vi kollade på American Horror Story eftersom inte sett den och jag hade inget emot att se den igen, dock har vi 11 avsnitt kvar! ;)

Igår var som sagt min födelsedag så jag tänkte skriva lite vad jag fick och så! :)

Albin - presentkort på make up store.
Moster Lena - 300kr
Mamma & pappa + syskonen - Borste till katterna, en jättestor vit orkidé med kruka till. Fick också objektivet som jag önskat mig! YaaaaaaaaaaaaaaaaaaY!!!!!! Dock har det inte kommit än. Men snart förhoppningsvis! :)

Imorgon ska jag och syrran åka och handla inför mitt kalas som é på lördag + att Albin kommer hit imorgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D