07 februari 2012

Dan före dan

Allt var fruset i isen.

Jennifer. :)

Utsikt mot havet.


Så vart man hemma igen. Åkte till fina fina Jennifer igår, sov över och hade det hur mys som helst. idag åkte vi till Ikea. Vi köpte varsin helmer, glasvaser till smink penslarna. Sedan hittade jag annat kul med som nya kuddar, påslakan, örngott, badrumsmatta, spegel och tvättkorg. Sedan körde hon mig hem, fina flickan är så snäll! När vi kom hit hämtade vi mat ifrån pizzerian och njöt för att sedan börja bygga ihop min helmer. När jag var nästan klar blev så åkte Jennifer hem, det började bli sent och hon ska bygga ihop sin helmer samt ett nytt skrivbord också! Saknar henne faktiskt, även om vi inte känt varan så länge så känns hon som någon alldeles speciell och underbar person i mitt liv, nä gud vad fin hon är!♥'


Ang bilderna så vart vi ute i kylan igår och fotade vid havet, så fint var det där! Men fy fan vad kallt det var, haha.  
___________________

Idag firar jag & mitt körkort 1 år tillsammans! :) + att jag fyller år imorgon, längtar! :'D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D