24 februari 2012

En dag i göteborg



Hemma igen efter en helt otroligt bra dag i Göteborg med Jennifer! :) Vi har handlat en hel del, hon bjöd mig på fika och mat, hon är så snäll, skämmer bort mig sådär! ^^ Eftersom att jag inte har min kamera i helgen kan jag inte ta kort på allt ännu men det ska jag göra med mitt nya objektiv sen när jag har kameran igen. Men jag kan iaf berätta vad jag köpt! :D 

Huvudanledningen till att vi åkte var för att shoppa på MAC, jag köpte en ögonskugga som var super fin den heter "Club-satin" som skiftar i röd/grön typ. Lite svårt att förklara, men det går säkert att googla. ;) Sedan köpte jag 3-pack hotpants ifrån kappahl, lösögonfransar på kryolan, halsband+örhängen på Accessorize för 5kr (REA), Foundation borste (nr.366) och löspuder (pale) ifrån makeupstore. :) 

Sedan när vi åt lunch kom det en döv man som sålde fina pennor för 20kr så jag och Jennifer köpte varsin penna. ^^ När jag tog tåget hem igen mötte Albin, Richard och Stefan mig då de är här hos oss idag till imorgon. Då blir man glad! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D