03 februari 2012

Kanske borde bli florist?



Igår gick jag upp tidigt för att ta bussen till Lidhult för att jobba i blomsteraffären då det hade mycket att göra med begravning och allt så de behövde lite extra hjälp den dagen, mamma ringde kvällen innan så det var snabba puckar. Jag hjälpte till med lite av de vanliga sakerna men fick också göra några sorgdekorationer (handbundna) till begravningen och en kund sa att hon var mycket nöjd med en jag gjort och tyckte den var jättefin! Kanske borde bli florist?! ;) Men nu är jag hemma igen och ska strax gå och lägga mig.
Imorgon är det lördag och då ska vi njuta av tacos till middag och så lördags(natur)godis! 

Köpte med mig en fin vas och en bukett tulpaner hem som nu pryder köksbordet fint! Bild kommer imorgon.

1 kommentar:

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D