06 mars 2012

Farväl

4 år, ja nästan 4 år. Tack för den tiden som varit och för att du hjälpte mig att finna en väg upp ur mörkret när jag bara var en liten skiten 16-åring. Tack för allt du givit mig och lärt mig, tack för alla fina stunder och minnen. Jag hade aldrig varit den jag är idag utan dig. Jag är också ledsen för all smärta som jag orsakat dig och som vi orsakat varandra. Vill att du ska veta att jag ångrar inte en dag med dig och att du alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. Tack.

4 kommentarer:

  1. Hoppas att du gjorde slut ansikte mot ansikte .och inte genom fb el telefon..hoppas du tar ansvar o tror inte att albin mår bättre när du.skriver detta.tänk på hur han mår.han sitter i lägenheten o har ngr månader kvar på studierna.om du ska göra honom en tjänst,ta bort detta för det verkar som 4 år inte ngt.han är sååå nere.

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att läsa! :(
    Men jag tror minsann att du kommer att klara dig utmärkt på egen hand. Kan nog vara bra att få testa sina egna vingar - för vi lever ju trots allt bara en gång.

    Och om du vill dränka dina sorger i alkohol i helgen (ja, det är vad jag har gjort när det tagit slut...ehe) är du välkommen på fest i Växjö. Mira har säkert en sovplats över. :)

    SvaraRadera
  3. aww. så trist :'(

    Vakkert og reflektert skrevet dog, du virker veldig moden.

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D