17 april 2012

Tråkigt

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Thea
3. Hur lång är du? 166cm 
5. Vem ringde du senast? Thea
6. Vem ringde dig senast? August
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Awwww, går inte ringa till dig. :(
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta
10. När såg du senast din mamma? Igår kväll
11. Vilken ögonfärg har du? Blå med gult runt pupillen






























12. När vaknade du i dag? 5.30
13. Vilken är din favoritjulsång? Mer Jul
14. Vilken är din favoritplats? I min finaste's famn!
15. Vilken plats föredrar du minst? På scen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio är, då är jag 30. Förhoppningsvis har jag ett hus och barn, gift osv. :)
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Kan inte minnas att det var någonsin varit ngt som skrämde mig så när jag var liten. Så jag vet faktiskt inte. :P
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Brevet Thea fick på posten idag. XD LMAO


19. Hur stor är din säng? 160
20. Har du stationär eller bärbar dator? laptop
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I trosor endast.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 varav jag använder 2.
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Vilka städer har du bott i? Halmstad
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? sockar inne annars skor ofc.
26. Är du social? Väldigt olika.

27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys - half baked
28. Vilken är din favoritefterrätt? Kladdkaka och chokladmousse.
29. Tycker du om kinamat? Mumma!
30. Tycker du om kaffe? Nej



31. Vad dricker du till frukost? Te eller mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Oftast höger
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa/kela? Ja
35. Är du en beroendemänniska? Behöver jag säga mer än choklad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men dagen innan och dagen efter.

37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite tyska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja när jag praktiserade på ambulansen.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror på. 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Saker till mig själv som kläder & smink.

42. Äger du dyrbara smycken? Njae.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Family Guy om det räknas.
44. Kan du rulla med tungan? ja
45. Vem är den roligaste människan du känner? Pappa
46. Sover du med gosedjur? ja

47. Vad har du för ringsignal? Standard för Iphone, men byter lite ibland.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Vi har en del på vinden.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Det röda på min union jack flagga på mitt iphoneskal.
50. Flirtar du mycket? Nej
51. Kan du byta olja på bilen? Ja
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Läser två böcker just nu men senaste jag läste ut var "Dyng kåt och hur helig som helst".
54. Läser du någon dagstidning? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? eh nä
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rock klassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Email adress 
59. När var du i kyrkan senast? När min kusin döptes 2009
60. Är du lycklig? JA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D