30 maj 2012

Bara för att jag älskar sådan här skit!

Personlighet
Vad heter du: Ida Andersson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Om jag vart kille skulle jag hetat Aron som min lillebror heter. ;)
Var bor du: i skogen
Hur lång är du: 166cm
Ögonfärg: blå med gult
Hårfärg: svart

Pratar du fortfarande med
Personen du kysste senast? ja  
Han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? minns inte ens vem det är. xD
Han som fick dig gråta sist? Nej
Han du klappade till senast? Nej

Brukar du
Krama dina tjejkompisar? Ja när vi säger hej osv!
Och med dina killkompisar? ja
Strula på fester? nej
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? nej

Har du
Ljugit för dina föräldrar? ja
Sovit i samma säng som det motsatta könet? ja
Sovit mellan två killar/tjejer? ja
Gjort nått "sexuellt" offentligt? njä
Ljugit för en vän? nej
Rökt/snusat? nej bara smakat
Rökt brajja? nej

Kläder
Vad använder du just nu för jacka: min adias tröja
Vad använder du just nu för skor: mina söta svarta blommiga skor (ses i förra inlägget)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: shorts och linne men det tillåter inte vädret om jag inte vill frysa ihjäl vill säga.
Vad har du för skostorlek: 39/40/41 beror på vilka skor det är.

Senaste personen som
Du pratade med: August
Du gick på bio med: Minns inte, Thea tror jag.
Du gick på stan med: Kan vart Thea.
Du kramade: August
Såg dig gråta: Thea
Skällde på dig: Minns inte
Messade dig: mamma
Ringde dig: August

Har du någonsin
Bråkat med ditt husdjur: haha, ja.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: HAHA nej och det är himla tur det! 

Stuff
Är du ensam nu: ja
Vill du gifta dig: ja
Vill du ha barn: ja

Extra stuff
Tar du droger: nej
Vad är du mest rädd för: hmm, rädd.. det är inget som jag är direkt rädd för, det är väl att de jag älskar blir skadade eller dör isf.
Vilka kläder sover du i: trosor
Var vill du gifta dig: Utomhus men vet inte vart.
Kör du bil: ja
Har du ett jobb: nej, men jag har fixat sommarjobb iaf.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men skönt att vara ensam också.
Är du ett hälsofreak: haha nä, bara liite nyttig ibland. ;)
Har du någon tatuering: ja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D