14 maj 2012

Favoriter

Hudvård
Rengöring: L300 - Cleansing milk.
Ansiktsvatten: L300 Toner
Peeling: -
Ansiktsmask: -
Remover för ögonmakeup: Nivea visage , gentle waterproof eye make-up remover.
Dagkräm: -
Nattkräm: -
Ögonkräm: Ska köpa så har ingen favorit ännu.
Solskydd: Nivea 
Bodylotion: Olika ifrån H&M
Skrubb: ska köpa ifrån I Love...
Hårvård
Schampo:Tycker mycket om Barnängens schampon
Balsam: Säger barnängens här med.
Inpackning: Loreal - elvital anti breakage
Leave-in treatment: -
Makeup
Primer, ansikte: Lumene
Primer, ögon: MUS high tech lighter
Foundation flytande:  Apoliva foundation, ljus.
Foundation mineral: aldrig använt.
Concealer:  MUS Cover all mix
Löst puder: MUS Loose powder
Fast puder: Wet n wild natural blend pressed powder
Rouge: Oj, så många olika jag tycker om, men tycker mycket om wet n wild's samt H&M's.
Highlighter: har ingen favorit då jag inte äger någon just nu, tar lite vad jag har.
Bronzer: -
Mascara: Isadora build-up mascara Extra volume
Eyeliner: Isadora glossy eyeliner
Glittereyeliner: Viva la Diva's
Kajalpenna: MUS - crazy lazy
Ögonbrynspenna: Använder skuggan carbon från mac.
Ögonbrynsgel: H&M's
Ögonskugga, fast: ojojoj, hur ska man kunna välja en skugga? Men en av de finaste jag har är club ifrån mac.
Ögonskugga, lös: Har bara en som jag tycker är himla fin och det är Stella ifrån Sugarpill.
Ögonskugga, kräm: -
Läppenna: Har ingen favorit.
Läppstift: Just nu är det helt klart mitt nya ifrån Max Factor - Pink Brandy 825
Läppglans: hmm, måste nog vara ett helt genomskinligt jag har från MNY
Vårdande: -
Doft
Doft dag: Peace Love från Juicy couture
Doft kväll: Viva La Juicy från Juicy couture
Naglar
Överlack: Random
Lack: Älskar mitt mörkblåa ifrån Isadora -702 Blue Jeans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D