06 juli 2012

Älska mig för den jag är.


Idag är en betydligt bättre dag, tror det är för att det är fredag, änligen helg! :D Den här veckan har gått sjukt snabbt endå måste jag säga, iofs tycker jag alltid att veckorna går snabbt. Men det är skönt att ha något att göra också och inte bara sitta hemma och glo som jag gjort i ungefär ett år. Ska bli himla kul att börja skolan sen, både att jag vill gå utbildningen men också som sagt att man slipper sitta hemma.

Lana Del Rey är en grymt vacker och begåvad kvinna {därav de underbara gifarna}, försöker tänka så om mig själv också men ibland är det svårt att inte jämföra sig med andra, varför är jag inte så smal, söt, och solkysst, varför har jag inte sådant vackert leende, hår eller så stora bröst osv. Intalar mig själv för att jag vet att det är sant, att jag är vacker så som jag är och att jag tänker inte jämföra mig mer med någon annan för det är inget fel på min kropp och jag tycker om den, jag är trotts allt den jag är och om någon inte är okej med det så det deras problem och då kan de gå.

1 kommentar:

  1. Jag vet hur det känns, ibland tänker jag också så.

    Jag har alltid tyckt att du var riktigt vacker. Du är verkligen vacker och fin precis som du är IDA! :) Världens bästa kusin!

    Kram Kajsa

    SvaraRadera

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D