09 juli 2012

Instagram kollage


Bjuder på lite bilder ifrån helgen som jag tagit med instagram {jag heter killkinglife även där}. Igår var helt underbart väder så jag och baby låg på studsmattan och njöt i solen åkte också till unnaryd för lite ärenden och käkade kulglass, mumma! :) I lördags var vi i Halmstad. August gick riskettan för han ska ta körkort för tung motorcykel. Undertiden han var där gick jag i stan, fikade på espresso house tills affärerna öppnade. Sen shoppade jag lite granna {bilder kommer}. Sen när August var klar så mötte vi upp hans föräldrar och storebror så käkade vi tillsammans på Harrys, mysigt! Vi tog sedan lite kaffe i August ena fasters lägenhet där hans föräldrar sovit under natten, vi satt ute och drack och pratade innan det var dags för oss att köra hem igen. En helt fantastisk helg har det varit! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blir lika glad för alla era kommentarer! :D
Så kommentera mera! :D